Small Cute Grey Red Outline Pointer


Hye there, welcome to my blog.
Be nice!

Skin by Le Vans. Re-edit by Amira Syahirah .xoxo
»kesayangan saya ! dan kisahnye ......
Tuesday, March 26, 2013

assalamualaikum,,,
21 mac 2013
aku tak nampak die pakai jam yang aku bagi . dari pagi sampai petang .
aku tak tau kenapa tapi selalunye die akan pakai . tak pernah aku tengok die tak pakai
jam ni . so , i felt weird with him . there must be something wrong . tapi aku tak tau apa .
semuanye jadi lepas 'kes' tu . malas aku nak gadoh dengan orang .
kalau die salah sekali on die takkan mengaku .
and now i'll have to ask for his forgiveness . kalau due due ego sampai bile pon tak habis .
biarlah aku yang mengalah . untuk kebaikan semua jugak . tapi aku tengok die taknak maafkan aku .
aku tak boleh nak buat ape ape selain terus mintak maaf kat die .
aku dah belanje die MAGNUM dengan harapan lepas tu die akan okey .
tapi macam tak je . die baru bagi aku 50/100 kemaafan kat aku . peh .. lemak lah weyh .
kau nak aku buat ape lagi . cukup baik aku belanje kau . selame ni aku susah nak belanje kau kan .
nah . sekarang aku belanje kau . mahal lagi . takpe lah . aku redha je kau nak maafkan ke taknak . yang pasti aku dah mintak maaf . cikgu hadi cakap , orang taknak maafkan kite tapi kite dah mintak maaf takpe . tu antara die dengan ALLAH .


jam kesayangan<3
wassalam.... ;)
words spilled @ 4:13 PM / leave goosebumps here